Jak skutecznie schudnąć z brzucha

jak skutecznie schudnać z brzuchaKażda kobieta pragnie ładnie wyglądać. Zrobienie odpowiedniego makijażu, czy założenie podkreślającej atuty sukienki to czynności o żadnym stopniu trudności i przy zadowalających efektach nie  generują zasadniczo żadnych problemów. Dla wielu przedstawicielek płci pięknej kłopotliwe staje się już jednak utrzymanie zgrabnej sylwetki – jędrnych pośladków, smukłych ud i płaskiego brzucha. Warto sprawdzić jak skutecznie schudnąć z brzucha

Pokus, które nieustannie „namawiają panie do złego” jest niezliczenie wiele, a przy kiepskim humorze i w niesprzyjających okolicznościach ich liczba znacznie się powiększa. Nic wszak nie koi skołatanych nerwów jak czekoladowy batonik, czy lody 😉

Zasada jest prosta – wszystko jest dla ludzi, ale do tego „wszystko” powinniśmy podchodzić z rozwagą. Łatwość zrzucenia dodatkowych kilogramów jest bowiem odwrotnie proporcjonalna do szybkości przybrania na wadze..

Decydując się na odchudzanie najlepsze i najszybciej widoczne efekty jesteśmy w stanie osiągnąć tylko w przypadku połączenia diety z ćwiczeniami.

Po pierwsze – odpowiednia dieta

Zmiana nawyków żywieniowych swe pozytywne i jakże mobilizujące odzwierciedlenie znajdzie nie tylko w spadku wagi, ale przede wszystkim w poprawie ogólnej kondycji naszego organizmu. Dieta powinna obfitować w warzywa, owoce, biało i „dobre” węglowodany. Zdecydowanie należy z kolei wyeliminować wysoko przetworzone fast-foody i inne tłuste produkty. Tego rodzaju pożywienie zawiera zbyt dużo kalorii. Poza tym spożycie takiego posiłku powoduje ospałość i uczucie ociężałości przez wiele godzin.

Po drugie – odpowiednie ćwiczenia, o to jak skutecznie schudnąć z brzucha

Ćwiczenia aerobowe to chyba najskuteczniejszy sposób na spalenie tkanki tłuszczowej. Regularne – minimum trzy razy  w tygodniu, i odpowiednio wykonywane treningi szybko wesprą każdego w walce z nadmiarowymi kilogramami. Doskonałe są takie ćwiczenia jak jazda na rowerze, bieganie, czy pływanie.

Osobiście najbardziej polecam bieganie J Żeby schudnąć, trzeba jednak pamiętać o tym, aby biegać wolno i długo. Wzrost szybkości treningu nie da żadnego pożytku brzuszkowi czy udom. Gdy trening jest szybszy następuje przyrost masy mięśniowej i tzw. siły biegowej. Decydując się na trening 30 minutowy trzeba mieć świadomość, ze najefektywniej tłuszcz spalany jest przez ostatnie 10 min.

A im dłuższy trening, tym więcej spalonego tłuszczu – to proste.

 

Lekarz medycyny estetycznej, chirurg